FAQ

Her vil du finne svar på noen av de mest vanlige spørsmålene vi får.

Hvorfor må jeg registrere meg?
Dette gjør vi for våre kunders sikkerhet og fordi vi ønsker å unngå flaske registreringer, såkalt spam. Som registrert kunde får du mulighet til å logge deg på for å se tidligere kjøp. Du kan også benytte deg av valget «Hurtigkasse» ved betaling dersom du ikke ønsker å registrere deg som kunde.

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med kort, Vipps, Klarna eller benytte PayPal i vår nettbutikk. Du vil også kunne velge postoppkrav eller forskuddsbetaling dersom du foretrekker dette.

Du får opp to valg når du skal betale med kort:

1. Betal med PayPal konto. For deg som allerede har dette.

2. Betal med kort på vanlig måte, uten PayPal. Dersom du ønsker å betale med kort velg alternativet under; «Har du ingen PayPal konto» Se bilde nedenfor. 

NB! Du blir ikke automatisk registert med PayPal konto dersom du velger dette alternativet, som du ser står det valgfritt i parantes. Du vil få en forespørsel, som du da evt bare klikker nei til.

Betalinger til oss administreres av PayPal derfor ser betalingssiden slik ut.

For å betale med kort på vanlig måte fyll ut informasjon, kortopplysninger og adresse uten å registerer deg som PayPal kunde. Dette er en 100% trygg måte å betale på! Har du spørsmål - kontakt oss!

Hvordan bestiller jeg abonnement?

Registrer deg som bruker og aktiver din konto ved å klikke på linken du får tilsendt til oppgitt e-post adresse. Legg valgte produkt (Norge/Europa/Verden eller digitalt abonnement) i handlekurven og gjennomfør betalingen. Merk at abonnementet gjelder fra og med neste utgave. Se produktbeskrivelse for mer informasjon om når abonnementet starter.

Hvordan bestiller jeg gaveabonnement?
Du velger først hvilken type abonnement (innen Norge/Europa/Verden eller digitalt abonnement) du ønsker å gi bort. Juster etv. antall abonnement i handlekurven dersom du ønsker å gi bort flere abonnement. I kommentarfeltet fører du opp korrekt adresse til gavemottaker FØR du gjennomfører kjøpet! For abonnement velger du FRAKT for abonnement! Merk at abonnementet gjelder fra og med neste utgave. Se produktbeskrivelse for mer informasjon om når abonnementet starter.

Kan jeg kjøpe en vare og få den sendt direkte til en evt. gavemottaker?
Det kan du! Vi tilbyr gaveinnpakking og direkte forsendelse til gavemottaker. Husk å gi oss beskjed i kommentarfeltet når du bestiller dersom du ønsker dette. Husk også å legge varen «gaveinnpakking» a kr 27 i handlekurven før du betaler. ( se kategori Gaveinnpakking)

Dette gjelder både abonnement og andre varer i nettbutikken. Dersom du ønsker nåværende utgave av magasinet innpakket og tilsendt gir du beskjed om dette. Abonnementet starter da med denne utgaven og ikke kommende utgave som er standard.

Hvor ofte kommer Norske Hjem ut?
Magasinet kommer ut 5 ganger pr. år.


Blir abonnementet automatisk fornyet?
Abonnementet løper til oppsigelse. Du mottar en giro med forespørsel om fornyelse av abonnementet når perioden er over. Ønsker du å fortsette betaler du giroen, ønsker du å stoppe abonnementet må vi ha beskjed på e-post eller pr. brev innen fristen som oppgis på giro. Dersom vi mottar oppsigelsen etter oppgitt frist belastes du kr 99 + porto for neste utgave som da allerede er tilsendt. Dersom abonnementet sies opp i løpet av abonnementsåret tilkommer et administrasjonsgebyr på kr 75,-. Sies magasinet opp for sent i forhold til gitt frist ved fornylese tilkommer kr 99.- pr blad + et evt purregebyr 


Vil jeg få faktura for gaveabonnement når dette skal fornyes?
Gaveabonnement løper også til oppsigelse. Den som har mottatt gaven vil automatisk motta giro med forespørsel om å fortsette abonnementet etter første år. DERSOM DU ØNSKER AT FAKTURA OM FORNYELSE SKAL SENDES DEG OG IKKE GAVEGIVER VÆR VENNLIG Å GI OSS BESKJED! 
Det er abonnenten selv som er ansvarlig for en evt. oppsigelse, ikke gavegiver, dersom ikke annet er avtalt. Samme betingelser gjelder som ved ordinært abonnement.

Er bygningsdelene gamle eller nye?
Gjenstandene under kategorien «Bygningsdeler» er både gamle, autentiske gjenstander som aldri har vært brukt og gjenbruksvarer, som for eksempel dørhåndtak og lampekupler. I produktinformasjonsfanen vil du finne en beskrivelse av hvert enkelt produkt. Her vil du finne opplysninger om gjenstandens tilstand. Dersom tingen har vært brukt tidligere vil det stå «brukt» her. For autentiske ubrukte bygningsdeler vil det kun opplyses om alder.

Hva er IBAN og SWIFT/BIC kode for å betale inn til deres konto?

IBAN: NO4710202654067

BIC/SWIFT: EIDSNO21XXX

Når du velger forskuddsbetaling i nettbutikk får du oppgitt vårt kontonummer.

For flere spørsmål og svar om magasinet Norske hjem, klikk her!

Din konto

Handlevogn

Varer i handlevogn: 0
Totalt: 0,00
Handlevogn  |  Kasse

Annonser